sabinefoto

Alla inlägg den 23 december 2013

Av Sabine - 23 december 2013 23:30

Ja jag kan inte fatta att det är julafton imorgon. Kan tiden verkligen gå så snabbt?

Idag har varit en lugn dag, matat ankerna, gått på en promenad, hjälpt brorsan att ta in ved, sett film (Musse pigg och hans vänner firar jul, barn film ja vet men man kan alltid se barnfilmer hur gammal man än är), mummsat i mig knäck, spelat spel. Lugn och mysig dag. Nu taggar jag en härlig dag med släkt imorgon med julmat och Kalle anka :D

God jul på er alla och hoppas ni får en perfekt jul!

 

Av Sabine - 23 december 2013 12:10

Bättre sent en aldrig. Jag berättade aldrig hur det gick när jag var lucia. Gick väll bra men det var nog bland det jobbigaste jag gjort någonsin. Det ser  inte jobbigt ut men jag kan lova att det är något man inte vill göra allt för ofta. Kronan gjorde ont, det blev varmt, kändes som jag skulle få syrebrist och svimma. Kan inte säga mer än att det var jobbigt.

Bilden är tagen av mamma.

 

Presentation

Jag är en djurtokig tjej som älskar att fota.

Djuren har alltid varit mitt liv och det kan vara därför jag valde att gå på ett naturbruksgymnasie där jag läser djur inriktat mot sällskapsdjur och djurparksdjur.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards