sabinefoto

Alla inlägg under oktober 2013

Av Sabine - 20 oktober 2013 14:42

Jag önskar att det kunde börja snö igen och att den kunde stanna för nu är hösten bara tråkig nu när löven ligger på marken och allt är grått. Är hos Rebecka nu och här ligger det faktiskt liiiiiite snö på marken, det är en början i alla fall ;) Nä tänkte visa lite "höstiga" bilder från tidigare i höst på Madicken och Jackie och lite annat.

       



Av Sabine - 6 oktober 2013 11:29

Vädigt sent men har inte haft tid till att skiva.

Jackie var duktig på utställningen. Vi var två i valpklassen, den andra valpen var en aussie och den vann valpklassen. Jackie fick i alla fall ett hederspris ;) Domarens bedömning:

"Utm. typ. Rektagulärt bygdl Kilformat huvud. Korrekt burna och ansatta öron, mörka vacka ögon. Saxbett, utm. hals. Paralell front som är något smal. Stark rygg som är något lång i längden. Välvinklad i knä och hasled. Hög has. Rör sig trångt bak och löst fram, från sidan utmärkt. Utm koppelhantering. Välskött trevligt temp. Välvisad."

Bilderna på mig och Jackie har Rebecka fotat.

     

Aussie valpen :)

 

Jenny och Majan :)

 

Rebecka och Lycka, Jenny som fotat bilden.

  

Fluffig och söt! :D 

 

Presentation

Jag är en djurtokig tjej som älskar att fota.

Djuren har alltid varit mitt liv och det kan vara därför jag valde att gå på ett naturbruksgymnasie där jag läser djur inriktat mot sällskapsdjur och djurparksdjur.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards