sabinefoto

Alla inlägg under juli 2014

Av Sabine - 16 juli 2014 19:46

Nu var det ett tag sedan jag gav liv åt bloggen. Har ingen tid nu när det är sommar för då vill man inte sitta vid datorn den lediga tid man har. Jobbar för fullt nu och har bara två och en halv vecka kvar på jobbet sedan blir det nåra helger med jobb. Sedan sist jag skrev har jag och Jackie hunnit debuterat i rallylydnad nybörjarklass. Var riktigt nervös på när vi gick banan och det kändes inte särskilt bra men det betyder inte att jag inte var nöjd. För det var jag! Visst trodde jag inte att jag kunde få högre än 70 poäng men det var våran första tävling och Jackie är så pass ung än. Så jag är stolt över henne att vi lyckades ta hos igenom banan. Nu ska jag komma till slutet. Ni kanske vill veta vad vi fick för poäng? Jo nämligen hela 82 poäng! Tror ni att man kan vara stoltare?

 

Presentation

Jag är en djurtokig tjej som älskar att fota.

Djuren har alltid varit mitt liv och det kan vara därför jag valde att gå på ett naturbruksgymnasie där jag läser djur inriktat mot sällskapsdjur och djurparksdjur.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards