sabinefoto

Alla inlägg den 13 december 2013

Av Sabine - 13 december 2013 23:11

Svårt att säga ett favorit minne då jag blir lycklig av varje dag med min hund. Men under den egentliga korta tid jag haft henne (fem månader) är nog den dag hon kom hem till mig ett av favorit minnena med min hund. Då var jag lycklig, vi hade åkt långt, hämtade henne i timrå. Jackie hade sovit hela vägen. När väl var hemma då insåg jag att jag är hundägare till en söt liten valp. När vi kom hem var det soligt och fint. Jackie sprang omkring på gården precis som hon bott där i all evighet. Nyfiken, modig, social och glad. Precis som jag ville att min hund skulle vara.

Sedan har jag ju haft tusen fler roliga minnen med Jackie känns det som men kan inte rabbla upp alla ;)

 

Av Sabine - 13 december 2013 10:47

Oturs dag idag, inget har hänt mig än så länge (peppar peppar ta i trä). Även lucia idag för ni som inte visste. Blev ett kort kort inlägg med bild nu.

 

Presentation

Jag är en djurtokig tjej som älskar att fota.

Djuren har alltid varit mitt liv och det kan vara därför jag valde att gå på ett naturbruksgymnasie där jag läser djur inriktat mot sällskapsdjur och djurparksdjur.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards