sabinefoto

Alla inlägg den 5 december 2013

Av Sabine - 5 december 2013 22:11

Varit ute och gått en sväng med Jackie och Emelie följde med eller snarare var det jag som följde med henne. Vi passerade ladugården där vi gick och hälsade på kalvarna och fåren. Jackie har inte träffat får och kalvar på närmare håll men det gick bara bra.

Här kommer några bilder från julbakningen:

     

En liten bild från idag på en av Jackies boxgrannar, haha tyckte det såg så roligt ut när hon satt där ;)

 

En bild på Jackie och kalvarna :)

 

Funderar på att se Pocahontas, blev sugen på att se en disneyfilm. Men får se hur det blir måste ju upp någon gång i morgon.

http://www.youtube.com/watch?v=CfrfXSsp0wY

Av Sabine - 5 december 2013 08:45

När jag väljer hund vill jag ha en hund som är framåt, nyfiken och trygg i olika miljöer och ska inte vara rädd eller tillbakadragen. Den ska vara glad, social, lekfull, följsam och den ska ha en av och på knapp. Att den har en vilja till att arbeta är ju alltid rolig också.

Det var lite kort om hur jag vill att min hund är och en sådan hund har jag redan ;) Jackie är precis som jag vill att en hund är.  

Presentation

Jag är en djurtokig tjej som älskar att fota.

Djuren har alltid varit mitt liv och det kan vara därför jag valde att gå på ett naturbruksgymnasie där jag läser djur inriktat mot sällskapsdjur och djurparksdjur.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards