sabinefoto

Alla inlägg den 26 november 2013

Av Sabine - 26 november 2013 15:21

Fick gå från sista lektionen tidigare då jag började må illa. Inte roligt men tror inte det kommer bli något av det hoppas jag i alla fall för ikväll ska vi åka och julhandla inför julpyntar tävlingen vi ska ha på elevhemmet. Det går ut på att alla tre korridorer ska tävla mot varandra om vem som julpyntat finast. Förra året vann min korridor (hundkorridoren) och nu ska vi göra allt för att vinna igen ;) Ska bli roligt.


Jackie var för söt i morrse. Hon balanserade på mitt ben när jag låg i sängen vilket inte gick nå vidare. Sedan la hon sig på min mage och bara stirrade på mig hur länge som helst och efter det vet jag inte riktig vad hon skulle göra men hon skulle väll lägga till sig eller något men då råkar hon rulla ner från magen. Sötungen min!

Visst flyter hon in rätt så bra i höstlöven?

 

Presentation

Jag är en djurtokig tjej som älskar att fota.

Djuren har alltid varit mitt liv och det kan vara därför jag valde att gå på ett naturbruksgymnasie där jag läser djur inriktat mot sällskapsdjur och djurparksdjur.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards