sabinefoto

Alla inlägg den 24 november 2013

Av Sabine - 24 november 2013 17:01

Bytte både bakrundsfärger och header till ett lite mer juligt tema som ni ser. Lite tidigt för det än  borde väntat nån vecka kanske men har tråkigt och om jag inte gjorde det nu så skulle jag ha glömt bort det ;) Men snart så är det jul!

Av Sabine - 24 november 2013 15:11

Jag är en 17 årig tjej som är uppvuxen i en liten by mitt ute i skogen utanför dyngvalln = nordmaling. Där bodde jag precis hela tiden med mamma, pappa, Lukas min lillebror och alla djuren tills jag gick ut åttan då mamma och pappa skillde sig. Mamma flyttade till ett hus i Gräsmyr där jag bodde varannan vecka. Men trivs allra bäst hos pappa och därför är jag där oftast.

När jag skulle börja gymnasiet valde jag forslunda i umeå och bor på elevhemmet där under veckodagarna. På helgerna försöker jag vara varannan helg hos mamma som då bor i en by utanför vännäs och varannan helg hos pappa men det är inte lätt alltid.

På forslunda läser jag inrikningen djurvårdare inom sällskapsdjur/djurparksdjur och trivs verkligen med skolan och inriktningen, roliga lektioner.


Djur är något jag älskar annars hade jag nog inte gått på forslunda ;) Har levt med djur i precis hela mitt liv och kommer aldrig lev utan djur. Skulle vara hemskt att vara utan djur de betyder allt för mycket för mig. Vi har haft alla möjliga djur, katter, hundar, marsvin, råttor, kaniner, anker, häst, får. Just nu har vi hos pappa tre katter varav två är mina. Hos mamma har vi två hundar, en jämthund och en spinone, en katt och tre anker. Sedan har jag två kaniner plus två till som jag försöker sälja som bor med mig på skolan och tillsist har jag min lilla Jackie som följer med mig överallt.

Förutom djur tycker jag om att fota och vara ute naturen :)

 

Presentation

Jag är en djurtokig tjej som älskar att fota.

Djuren har alltid varit mitt liv och det kan vara därför jag valde att gå på ett naturbruksgymnasie där jag läser djur inriktat mot sällskapsdjur och djurparksdjur.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards