sabinefoto

Alla inlägg den 16 mars 2014

Av Sabine - 16 mars 2014 15:41

Igår var det skare, det är så härligt. Passade på att gå på åkern och fotade både katterna och Jackie.

             

Igår kväll blev det även en sväng till en grillstuga med brorsan och några kompisar från samma by som vi känt hela våra liv. Var riktigt roligt då det blir sällan vi hinner träffas. Pratade gammla minnen och hade bara roligt. Det var härligt väder igår kväll också. Helt klart och månsken. Det behövdes inga lampor för man såg lika bra som i dagljus, nästan. När det var sånt väder igår ikväll när vi gick hem genom byn kände jag bara så otroligt mycket jag gillar denna by även fast det aldrig händer något här längre. Det är här jag växt upp och jag har så otroligt många minnen här i från.

Blev en stor eld.

 


Av Sabine - 16 mars 2014 00:30

Är alldeles för trött nu för att skriva om min dag därför gör jag det imorgon istället för nu ska jag sova. Kommer även lite nya bilder från idag i nästa inlägg.

Presentation

Jag är en djurtokig tjej som älskar att fota.

Djuren har alltid varit mitt liv och det kan vara därför jag valde att gå på ett naturbruksgymnasie där jag läser djur inriktat mot sällskapsdjur och djurparksdjur.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards