sabinefoto

Alla inlägg den 6 september 2013

Av Sabine - 6 september 2013 16:41

Äntligen hemma efter två veckor på skolan. Så skönt, älskar verkligen att vara hemma och jag tror att Jackie är lika glad som jag hon får ju äntligen gå lös. Har dessutom saknat mina kaniner enormt mycket. Gick ner till dem när jag kom hem och Alice som inte brukar göra glädjeskutt allt för ofta nu när hon blivit äldre gjorde nu ett litet glädjeskutt efter att klappat henne och det fanns ingen annan anledning till att hon gjorde det än att jag kom hem efter två veckor. Min lilla nin har saknat henne enormt mycket och hon gör mig alltid glad. Det värmer i hjärtat över att hon blev så glad av att se mig!

Visar en liten film från igår när Jackie plus 4 andra hundar från elevhemmet var lösa i korridoren.
 

Presentation

Jag är en djurtokig tjej som älskar att fota.

Djuren har alltid varit mitt liv och det kan vara därför jag valde att gå på ett naturbruksgymnasie där jag läser djur inriktat mot sällskapsdjur och djurparksdjur.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards