sabinefoto

Alla inlägg den 28 juli 2013

Av Sabine - 28 juli 2013 11:54

Har varit utan internät och dator sedan i onsdags. Har varit och tältat på en camping i lycksele då det varit motorvecka där. Har haft det riktigt roligt och tittat på super snygga bilar och varit med härliga kompisar. Jacki följde även med och hon har varit super duktig, riktigt lugn. Hon har mestadels sovit fastän det har levt om. Hon även fått många beundrare, man har hört många säga "titta så söt, ser ut som en liten rävunge!" och det är många som kommit fram för att hälsa. Haha alla gillar min lilla rävunge.

Konstigt nog fotade jag inga bilar alls, lite synd för det fanns så många snygga bilar! Men ajaja kan ju inte alltid stå bakom kameran. Jag hann även gå en sväng på lycksele djurpark där fick jag några bilder som jag kan lägga ut senare, har inte dem på datorn nu. Fick även en finfin bondbränna......

Presentation

Jag är en djurtokig tjej som älskar att fota.

Djuren har alltid varit mitt liv och det kan vara därför jag valde att gå på ett naturbruksgymnasie där jag läser djur inriktat mot sällskapsdjur och djurparksdjur.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards